|
Aynur ŞARKUCU |
Kalite Yönetim Direktörü |
Kalite hayatın her alanında varlığını hissettirirken belki de en eski kalite beklentisi sağlık hizmetlerindendir. Sağlık hizmetinin kaliteli algılanmasında hastanın beklentileri ve önceki deneyimleri büyük rol oynamaktadır. Hasta/yaralı – 112 ilişkisi genellikle beklenmedik bir şekilde ortaya çıkan bir rahatsızlık veya kaza sonucu kurulan ve zorunluluktan doğan bir ilişkidir. Hasta/yaralı bu beklenmedik durum karşısında endişeli, mutsuz ve hatta öfkeli olabilir. Bu ilişki içersinde geçerli olması gereken; karşılıklı saygı, zarar vermeme-yarar sağlama, özerklik, adalet-hakkaniyet, dürüstlük-güven gibi etik değerler ile hasta haklarına saygılı bir 112 Acil Ambulans Hizmeti sunmak temel amacımızdır.
Görev Tanımı- 112 SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak
- Bölüm hedeflerine yönelik, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirmek
- Öz değerlendirmeyi yönetmek
- 112 SKS çerçevesinde hazırlanan;
- Yazılı düzenlemeleri kontrol etmek,
- Yazılı düzenlemelerin revizyonunu takip etmek,
- Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgileri değerlendirmek.
- Kalite yönetim sistemi dokümanlarının kayıtlarını tutmak,
- Formların birimlerde kullanılır şekilde kullanılabilir şekilde bulunmasını, uygulanmasını sağlamak,
- Dokümanların güncel hallerinin sistemde kaydını tutmak,
- Değerlendirme toplantılarını duyurusunu ve hazırlığını yapmak.
Birimin İletişim Bilgileri